14.1.2021

Tiedote hoitovastikelaskutukseen 2021.

Vuoden 2021 hoitovastikkeiden laskut on lähetetty osakkaille. Tänä vuonna lähetämme osakkaille lisäksi sähköpostikirjeenä lyhyen version tärkeistä asioista. Saat kirjeen, jos sähköpostisi on ajantasalla Nexgolfissa.  Myöhemmin keväällä, lähempänä golfkauden alkua julkaisemme pidemmän osakaskirjeen, jossa käydään läpi Ruuhikosken asioita tarkemmin.

Huomioitavat asiat hoitovastikkeeseen liittyen:

• laskun eräpäivä on 29.1.2021. Halutessaan sen voi maksaa kahdessa erässä 29.1. ja 31.3.2021 samaa viitenumeroa käyttäen, kuten aiempinakin vuosina.
  • kun olet laskun maksanut, voit Nexgolfissa nimetä pelioikeuden itsellesi kaudelle 2021.
  • Vuokrapooli jatkaa toimintaansa. Sinne voit ilmoittaa pelioikeuden, jos et sitä itse käytä. Palautus poolista oli vuonna 2020 451€. Ohjeet pooliin liittymisestä julkaistaan tällä sivustolla viikolla 3. Yhtiö vuokraa poolista pelioikeudet hintaan 725€.
  • Jos pelioikeuden vuokraa suoraan jollekin, tulee pelioikeuden käyttäjälle kirjaamismaksu. Osakkaat päättivät yhtiökokouksessa kirjaamismaksun suuruudeksi 250€ kaudella 2021.
  • Jos olet myymässä osakettasi, eikä se vielä ole nettisivujen Osakekauppa-listalla, voit ilmoittaa halutessasi ilmoittaa sen meille sähköpostilla toimistolle.

Hyvää golfkauden odotusta kaikille!